قلم و موسیقی و شعر

قلم و موسیقی و شعر

وبلاگ تفریحی - تحلیلی - هنری
قلم و موسیقی و شعر

قلم و موسیقی و شعر

وبلاگ تفریحی - تحلیلی - هنری

زمانه ی عوضی !


درد آور است ...



در  این  دنیا  " ر یا کارترین "  ها  ارج و قرب  بیشتری  دارند  نسبت  به  " شریف "  ترینها !!!



♦♦♦ افشین احسن 91/01/22♦♦♦



قانون و وجدان !



انسان  خردمند  را  " وجدان "  از  خطا  باز  میدارد ...



و  انسان  پست  را  " قانون " !!!



♣♣♣ افشین احسن 92/01/21


محموعه ی اشعار من (( گریه قاصدکها ))



کتاب گریه قاصدکها : این مجم.عه ی اشعار و ترانه های آهنگ های منه که سال 90 منتشر شد !



برای دنلود کردن روی عکس کلیک نمایید !



احوال من !


این روزها حالم زیاد خوب نیست ...



قهوه ام غلیظ تر / بغضم طولانی تر / و هق هقم عمیق تر شده ...


اما در ظاهر میخندم تا حال دیگران خراب نشود !!!



♦♦♦ افشین احسن 91/01/05 ♦♦♦




کافه چی!



"کافه چی " میزهای تک نفره ات را جمع کن ...



این روزها همه جایگزین کردن را خوب بلدند !!!



♦♦♦ افشین احسن 91/01/04♦♦♦



سرداران قلب من !


کوروش به سردارانش مینازید و من به رفقایم !



چون آنها سرداران قلب من هستند !!!



♦♦♦افشین احسن  92/01/03♦♦♦