قلم و موسیقی و شعر

قلم و موسیقی و شعر

وبلاگ تفریحی - تحلیلی - هنری
قلم و موسیقی و شعر

قلم و موسیقی و شعر

وبلاگ تفریحی - تحلیلی - هنری

در مورد کتاب گریه قاصدکها



دوستان یک نکته ای را در مورد کتاب گریه قاصدکها باید خدمتتون عرض کنم !



من وقتی این کتاب و دادم به انتشارات بنا شد که ویراستار ویرایش را در این کتاب انجام بده 



که پشت گوش انداخته شد و انجام نشد !



صفجه آرا هم خوب به وظیفه ی خودش عمل نکرد و بعضی از کلمات را  جا انداختند!



من هم ادامه چاپ و پخش کتاب را متوقف کردم !



به امید خدا اول اشعار  کتاب " گریه قاصدکها " را آهنگسازی خواهم کرد و  اجرا خواهد شد 



و سپس مجددا کتاب را با نظارت کامل و دقیق خودم چاپ خواهم کرد!




با سپاس :)




نظرات 1 + ارسال نظر
ناشناس غریب پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:18 ب.ظ http://www.shirbrenj.mihanblog.com

سلام
منتظریم

موفق و آزاد باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد